DRIE KRACHTIGE ELEMENTEN

Met de overvloed aan content die vandaag de dag wordt gecreëerd, is het steeds moeilijker om op te vallen. Wij geloven dat verhalen alleen impact maken als ze betekenisvol zijn, en dat ze daarbij bepaalde principes moeten volgen. Het gaat niet alleen om de boodschap, maar ook om de structuur en vorm. Slechte storytelling is als schreeuwen in de woestijn. Betekenisvolle storytelling biedt uitdagingen en nieuwe inzichten die zorgen voor waardevolle kennisoverdracht. Met onze drie storytellingprincipes brengen we jouw verhaal naar een hoger niveau, of het nu gaat om je bedrijf, product, klantbeleving, service of merk.

Met onze Storymasters-service bieden we unieke inzichten en tools waarmee jij storytelling meester kunt worden. Betekenisvolle storytelling gaat verder dan je bedrijfsboodschap en vermijdt overdrijvingen. Voor geloofwaardigheid bouwen we je verhaal stap voor stap op, waarbij we feiten op het juiste moment onthullen. Dit slimme, effectieve proces binnen Storymasters past drie krachtige principes toe voor maximale impact.

Kernidee
We beginnen met het Kernidee, waarbij we ervoor zorgen dat je boodschap accuraat is door storytellingprincipes toe te passen en onderzoek te doen. In 7 stappen verfijnen we je boodschap en ontwikkelen we een initieel concept, waarmee we de basis voor het verhaal leggen.

Verhaalontwerp 
Vervolgens brengen we verschillende elementen samen, zoals het ‘heldenreis’-kader, en zorgen we ervoor dat uitdagingen, inzichten en transformatie het publiek betrekken. Zodra het verhaal is goedgekeurd, brengen onze creatieven en regisseurs het visueel tot leven.

Visualisatie
Een krachtig verhaal gebruikt weinig woorden, maar creëert blijvende beelden. Deze stap is essentieel, want grote verhalenvertellers vertellen niet alleen—ze laten je voelen. We elimineren onnodige elementen en concentreren ons op wat er echt toe doet.

We bieden een inspirerende sessie, een diepgaande tweedaagse masterclass om zakelijke kennis te vergroten, of maatwerkoplossingen die zijn ontworpen om bijvoorbeeld uw businesscase te verbeteren.

 

Wat anderen over ons zeggen

“Ondanks de tijdsdruk en de complexe opdracht heeft Bleck een fantastische, toekomstbestendige productie geleverd. Hun snelheid, creativiteit en expertise zijn bewonderenswaardig. Ik kijk terug op een zeer prettige samenwerking en een prachtig eindresultaat!”

“Werken met BLECK is een waar genoegen! Creativiteit en onze organisatie gaan niet altijd hand in hand. Maar dat gebeurt wel als BLECK je partner is. Ze konden zich perfect inleven in onze – vrij complexe – organisatie en creëerden een prachtige, krachtige moodfilm voor ons.”