Lees nu: Creatief communiceren in tijden van Corona: 4 tips voor video en animatie

UWV

If the shoe fits, wear it!

Het terrein van werk en inkomen verandert continu. Met een blik op de toekomst legt het UWV uit hoe ze haar taken en verantwoordelijkheden onder deze veranderende omstandigheden uitvoert. In opdracht van het UWV was Bleck Media betrokken bij een bijzonder trainingstraject. Uitdaging:  hoe visualiseer je dagelijkse werksituaties op symbolische en impact volle manier?

 

 

Samen met UWV vond Bleck het antwoord en samen ontwikkelden we een heuse ‘comedy serie’ met onderliggende thema’s genaamd: Sjon’s schoenenpaleis. Regisseurs en storytelling experts Steven Willems & Jörgen van Dongen schreven samen met scenarioschrijver Paul de Vrijer (o.a Hunter Street) een aantal korte afleveringen. De hoofdrollen werden vertolkt door o.a: Dirk van der Pol, Annemieke Bakker, Jesse Faber, Ad-Just Bouwman, Sergio Hasselbank.

 

 

CREDITS

Initiator UWV: Herman Triemstra & Suzanne Kohnhorst
Concept & scenario:
 Jorgen van Dongen, Steven Willems & Paul de Vrijer
Uitvoerende productie: Hidde de Graaff
Regie: Steven Willems & Jorgen van Dongen
D.O.P: Jorrit Garretsen
Gaffer: Michel Ijzerman
Productieassistentie
: Damien Kruijdenberg
Art & Styling: Jasmijn Huijsmans
Visagie: Madelon Prinsen
Chief editor: o.a Efin de Landmeter
Sound mixage: o.a Audiochef

Special thanks to: Max, Bernadette & Marloes

Deliverables: 8 afleveringen

BEHIND THE SCENES

Wij werken onder andere voor

Politie
Branddeli
Playstation
Trespa
Beeld & Geluid
KSM
VTWONEN
social inc
ABN Amro
LaTrappe
Crecs
Eneco
BP
Mediawijsheid
Eurofiber
Sanoma
talpa
Microsoft