In een wereld waar digitale betalingen vaak verlopen via grote, gecentraliseerde partijen, groeit de behoefte aan directe, veilige en onafhankelijke transacties. Greenhood Wallet biedt een oplossing voor deze behoefte, maar hoe breng je dit innovatieve concept over naar een breed publiek?
Samen met Jaaf Design ontwikkelde Bleck drie krachtige commercials die de kernwaarden van Greenhood Wallet tot leven brengen. Elke film vertelt een verhaal waarin gebruikers centraal staan, variërend van lokale ondernemers tot jonge professionals. We lieten zien hoe Greenhood Wallet hen in staat stelt om eenvoudig en veilig te betalen, zonder tussenkomst van derden. De commercials benadrukken de voordelen van regiomunten zoals Kash en de mogelijkheid om IBAN en contactloos betalen te integreren, waardoor de brug tussen de oude en nieuwe wereld zichtbaar wordt.
De commercials hebben bijgedragen aan het verhogen van naamsbekendheid en gebruikersgemak voor de Greenhood Wallet. Ze worden ingezet op verschillende platforms, waaronder sociale media en evenementen, en resoneren met een publiek dat op zoek is naar transparante en directe betaaloplossingen.
CREDITS
Creatieve agency: Jaaf Design
Concept & scenario: Steven Willems
Uitvoerende productie: Jörgen van Dongen, Steven Willems
Regie: Steven Willems
D.O.P: Tom van Berkel
Camera assistentie: Oscar van Crimpen
Gaffer: Tom Polkamp
Montage: Steven Willems
VFX& Animatie: Jim Zondervan
Colorgrading: Tyson Malai
Deliverables: Commercials