Lees nu: Creatief communiceren in tijden van Corona: 4 tips voor video en animatie

LA TRAPPE

 

La Trappe Trappist wordt sinds 1884 in stilte gebrouwen op het terrein van de Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven abdij in het Brabantse Berkel-Enschot. Bierbrouwerij de Koningshoeven is daarmee één van de weinige brouwerijen ter wereld die het label ‘Authentic Trappist Product’ mag voeren. Productiehuis Bleck produceerde een unieke online commercial over de oprichter van LaTrappe: broeder Isidor. Regisseurs duo Jorgen van Dongen en Steven Willems combineerden in hun visie de geschiedenis van de brouwerij met de hedendaagse cultuur binnen het bedrijf.

 

Dit label – verleend door de Internationale Vereniging Trappist – garandeert de herkomst van trappistenproducten
volgens de volgende criteria:

• productie vindt plaats binnen de muren van een trappistenabdij

• onder toezicht en verantwoordelijkheid van monniken

• en een deel van de opbrengst gaat naar goede doelen.

Puur en eerlijk. En dat proef je.

 

 

Gebrouwen ter gelegenheid van het 125-jarige bestaan van de Trappistenbrouwerij in 2009 is LaTrappe Isid’or een bier met een verhaal. Ongefilterd, lichtzoetig amberbier met een karamelnote, dat nagist op de fles en een volle zacht-bittere smaak en een fruitige afdronk heeft. Bleck voelde zich vereerd om dit bijzondere verhaal te mogen visualiseren in een commercial.

 

 

 

CREDITS

Concept & creatie: Steven Willems, Jorgen van Dongen
Regie: Steven Willems & Jorgen van Dongen
Producer: Jorgen van Dongen
D.O.P:
Jorrit Garretsen
Gaffer:
Michel IJzerman
Audio mixage: Ronnie van der Veer

Deliverables: Commercial (online), instagram, narrowcasting

 

Wij werken onder andere voor

Politie
Branddeli
Playstation
Trespa
Beeld & Geluid
KSM
VTWONEN
social inc
ABN Amro
LaTrappe
Crecs
Eneco
BP
Mediawijsheid
Eurofiber
Sanoma
talpa
Microsoft