Lees nu: Creatief communiceren in tijden van Corona: 4 tips voor video en animatie

MINISTERIE VAN FINANCIËN

EVERYBODY NEEDS A LITTLE GREEN MAN

 

Pensioen is het hele jaar door actueel. Sterker nog, ons hele leven. Productiehuis Bleck symboliseerde dit gegeven met de ‘pensioenman’. Een campagnefilm met als krachtig symbool de manier waarop dagelijks met pensioen wordt omgegaan. Regisseurs Steven Willems en Jorgen van Dongen creëerden een krachtig karakter, vertaald door Chris King Perryman. De campagne, ontwikkeld in samenwerking met Wijzer in Geldzaken, was onder andere te zien op de voorpagina van de Metro, Spits, Nu.nl, Telegraaf.nl, Facebook en op websites van deelnemende bedrijven.

 

 

Wijzer in geldzaken vertegenwoordigt ruim 40 organisaties die hun krachten bundelen om de consument wijzer in geldzaken te maken. Zij zetten zich in om het financiële inzicht van de Nederlanders te vergroten, zodat consumenten beter in staat zijn financiële beslissingen te nemen. Hare Majesteit Koningin Máxima is erevoorzitter van het platform.

 

BEHIND THE SCENES

 

CREDITS

Client: Wijzer in Geldzaken, Ministerie van Financiën
Regie: Steven Willems
Producer:  Jorgen van Dongen
D.O.P: Jorrit Garretsen
Gaffer: Michel Ijzerman
Postproductie: Bleck

 

Deliverables:  1x commercial online, 1x TVC, 3x animatie, fotografie & print

Wij werken onder andere voor

Politie
Playstation
Mars
TechData
ABN AMRO
social inc
ABN Amro
LaTrappe
Crecs
Squla
BP
icc
Wirtz
Microsoft
social inc
talpa
Eurofiber
bnp paribas