In een wereld waarin talent schaars is en de concurrentie om de beste mensen te vinden hevig is, stond ABN AMRO voor de uitdaging om op te vallen en toptalent aan te trekken. Om dit te bereiken, besloot ABN AMRO een gedurfde stap te zetten door een speelse reeks van recruitmentvideo’s en advertenties te produceren die de kernwaarden en cultuur van het bedrijf op een frisse en aantrekkelijke manier overbracht.
In opdracht van Wirtz Film & Experience maakten we een reeks van wervingsvideo’s om nieuw talent aan te trekken. Naast de productie van diverse videoformaten voor verspreiding op sociale media, hebben we ook de vertaalslag gemaakt naar fotografie en korte advertenties.
CREDITS
Concept & creatieve begeleiding: Jan Willem Wirtz
Uitvoerende productie: Annemiek Jansen & Jorgen van Dongen
Regie: Jorgen van Dongen
D.O.P: Niels Bakker, Roeland Bentvelzen
Fotografie: Mirjam van der Linden
Postproductie: o.a Steven Willems, Efin de Landmeter
Deliverables: 64 video’s (15 personen, diverse formaten) & 64 foto ads (linkedIn, instagram, instastory)