ABN AMRO

Frontrunners - bewustwordingscampagne

 

In opdracht van Wirtz Film & Experience laten we zien hoe de collega’s van ABN AMRO, zich elke dag inzetten voor een betere wereld en voor een volgende generatie. Samen ontwikkelden we een video series voor social media, een format waarin we meer dan 20 ABN AMRO medewerkers (Front Runners) documenteerden. En allemaal met één helder doel: banking for better, for generations to come. Bleck Media verzorgde in samenwerking met Wirtz Film de uitvoerende productie. In de serie Front Runners zie je maandelijks persoonlijke verhalen van medewerkers die voorvechters zijn van verandering. Zij brengen de ABN AMRO purpose ‘banking for better, for generations to come’ in de praktijk. ABN AMRO doet dit door haar producten en diensten zo in te richten dat deze bijdragen aan een betere toekomst. Zij nemen bijvoorbeeld het voortouw met circulaire en duurzame oplossingen en hebben beleid opgesteld om ongelijkheid tegen te gaan. Samen met haar klanten en partners werken ze aan een schone, sociale en inclusieve samenleving.

 

 

 

CREDITS

Concept & creatieve begeleiding: Jan Willem Wirtz
Uitvoerende productie: Annemiek Jansen & Jorgen van Dongen
Regie: Jorgen van Dongen
D.O.P: Niels Bakker, Rick Hortensius
Chief editor: o.a Efin de Landmeter

Deliverables: 20 afleveringen (online en offline) instagram, instastory, narrowcasting

Website ABN AMRO: Bekijk hier

Wij werken onder andere voor

DNB
Politie
Tbwa
Mars
TechData
social inc
ABN Amro
LaTrappe
Crecs
Squla
Ortec
icc
Wirtz
Microsoft
Royalaware
Eurofiber
bnp paribas
Vb&T